Értékesítés

Értékesítői személyes megfigyelés:
A vállalaton belül és a valós környezetben megfigyelem az értékesítő munkáját annak érdekében, hogy felszínre kerüljenek a jó és a kevésbé jó, működési formák. A közös tárgyalásoknak köszönhetően kialakul egy objektív kép az értékesítők munkájáról, egy általam használt szempontrendszer alapján, ami kijelöli a fejlesztendő területeket.

Értékesítői képzés:
A közös napokon, tárgyalásokon megszerzett tapasztalatok alapján a vállalat vezetőjével átbeszélve a kritikus, fejlesztendő, valamint a jól működő területeket, kialakításra kerül egy értékesítői képzési tematika. Ezen képzésen belül kitérünk a helyes kommunikációra, az értő figyelemre, az értékesítési stratégiákra, valamint az „apró” praktikákra, amivel az értékesítők hatékonysága jelentősen javítható. Nem állítom, hogy minden értékesítő 10 tárgyalásból 10 sikeres megbeszélést fog csinálni, de az kijelenthető, hogy aki 10/3 volt eddig az elvihető 10/6, 10/7 szintre, valamint az, hogy a magas szinten lévő értékesítők is fejlődni fognak. Az ő sikerük leginkább az értékesítési értékben lesz látható. Mint tudjuk a Pareto elv az értékesítésre is igaz: az értékesítők 20 %-a hozza a bevételek 80 %-át! A cél az, hogy az értékesítők képesek legyenek sikerrel zárni a tárgyalásaikat és mindig tudják, hogy miért voltak sikeresek, vagy éppenséggel, hogy miért nem. Mindkettő megalapozza a fejlődést!

Értékesítői egyéni fejlesztés, coaching:
Minden coaching célja, a résztvevők önbizalmának építése és megerősítése. Coachként abban kell segítenem az embereknek, értékesítőknek, hogy önmagukért és a cégükért legyenek sikeresek. Pozitív énképpel távozzanak a coachingról, és bízzanak abban, hogy sikerülni fog, amit szeretnének. Ha így gondolkodnak, akkor valóban sikerrel fognak járni. Ha ez megvalósul, elérik a saját céljaikat is úgy, hogy a vezetők célkitűzései is megvalósulnak.

© Copyright Kontúrpont Kft. 2002-2021. All Rights Reserved.

HTML Creator